mardi 17 avril 2012

[Guest DT Jillibean Soup] troisième partie / Part#3

Bonjour,
voici mon troisième post avec mes réas pour Jillibean Soup...
J'espère que ça vous plaît toujours :)
Hi there!
Here is my third post on Projects for Jillibean Soup...
I hope you are still enjoying them :)

Voici 2 petites cartes.
Here are two cards...


On continue avec 2 pages: ma semaine 32, nos vacances en famille,
Let's go on with 2 LO: first, week#32, family holydays,


et une photo rigolote pour la semaine 34: Lili et une petite pomme...
and a sweet picture of my Lili with an apple for week#34...


l'ensemble des projets est chez Jillibean :)
bon mardi !

all these projects are also on Jillibean's blog...
Have a nice day!

****
Matériel/supplies:
Card 'Jolie Lou':
Jillibean Soup

Patterned Paper:  homemade 6 bean soup/navy beans,
Pea Pod Parts: homemade 6 bean soup
Corrugated shapes: hearts
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Cool beans: vintage
Other
white cardstock

Card#4:
Jillibean Soup

Patterned Paper:  sweet & sour soup/bite size bits, homemade 6 bean soup/black beans, homemade 6 bean soup /pinto beans, homemade 6 bean soup/navy beans, homemade 6 bean soup/bite size bits, sweet & sour soup/crushed tomatoes
Pea Pod Parts: homemade 6 bean soup
Corrugated shapes: hearts
Soup labels: sweet and sour soup
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup
Journaling sprouts: circles yellow, kraft and orange squares
Other
Black pen, white cardstock

LO ‘vacances’:
Jillibean Soup
Patterned Paper:  soup staples/brown stock, homemade 6 bean soup/bite size bits, homemade 6 bean soup/navy beans, sweet & sour soup/tomato sauce
corrugated sheet: white
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Bean Stalks: green twine
Corrugated shapes: arrows
Soup labels: journaling sentiments
Journaling sprouts: circles yellow
Other:

Dymo label printed tape, masking tape, red ink.

LO ‘the apple of my eye’:
Jillibean Soup

Patterned Paper:  sweet & sour soup/shredded cabbage
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Pea Pod Parts: homemade 6 bean soup
Journaling sprouts: circles yellow
Soup labels: sweet & sour soup, homemade 6 bean soup, days of the week
Cool beans: vintage, typography
Corrugated alphas: bold brown
Other:
White acrylic ink, black pen, stamps kési’art

5 commentaires:

  1. J'adore la première, elle me rend dingue...

    RépondreSupprimer
  2. Ta dernière page et son titre sont superbes! J'adore ton style!

    RépondreSupprimer
  3. Je suis toujours aussi fan de ses papiers et surtout de tes réas!!! J'adooore ce pep's!!!
    Bravo pour tes créations!!! Je vois que tu t'amuses bcp!!!
    ps: MERCI!
    Bizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

    RépondreSupprimer
  4. elles sont toutes canon...surtout ma carte!

    RépondreSupprimer
  5. Top top top ...tout ...comme d'hab' j'aime tout

    RépondreSupprimer

°
Merci de votre passage ! Thanks for visiting!