mardi 24 avril 2012

[Guest DT Jillibean Soup] quatrième partie / Part#4

Edit: je ne sais pas pourquoi mes articles qui sont prévus ne sont pas publiés ces dern iers temps !!
voici donc avec du retard l'article de mardi dernier !

Et voici notre dernier rdv avec mes projets pour Jillibean Soup...
ce sont les semaines 2 et 6 de mon album de 2012 :)

And here's our last Rendez-Vous with my projects for Jillibean Soup...
here are weeks#2 and #6 from my 2012 album...






et les semaines 30 et 51 de mon album de 2011
and wk#30 and 51 from my 2011's album...



J'espère que vous avez apprécié ces 4 mardis...
Merci à toute l'équipe de Jillibean Soup pour leur confiance !

I hope you enjoyed these projects :)
Many thanks to Jillibean's team trusting me!



*****
Matériel :
2012 week by week album – week#2:
Jillibean Soup
Patterned Paper:  homemade 6 bean soup/navy beans, sweet & sour soup/bite size bits, soup staples/orange sugar
corrugated sheet: white
Pea Pod Parts: sweet & sour soup
Corrugated shapes: arrows
Soup labels:  sweet & sour soup
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Bean Stalks: orange twine
Other
Black pen, notebook

2012 week by week album – week#6:
Jillibean Soup
Patterned Paper:  sweet & sour soup/bite size bits,
Pea Pod Parts: sweet & sour soup, homemade 6 bean soup
Soup labels:  days of the week, journaling sentiments
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Other
Black pen, notebook




LO ‘week#30’:
Jillibean Soup
Patterned Paper:  soup staples/brown stock, sweet & sour soup/crushed tomatoes, homemade 6 bean soup/barley pearls, homemade 6 bean soup/pinto beans, homemade 6 bean soup/navy beans, homemade 6 bean soup/bite size bits, homemade 6 bean soup/black beans
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Soup labels: days of the week
Corrugated shapes: arrows

Cool Beans:  typography
Bean Stalks: orange twine

Butterfly sugar picks
Journaling sprouts: square kraft/orange, circles yellow

Other:
White cardstock, cream masking tape, eyelets, white pen

Week#51 - Xmas
Jillibean Soup
Patterned Paper:  homemade 6 bean soup/Red beans, sweet & sour soup/Tomato sauce, sweet & sour soup/Raisins
Coordinating Cardstock Stickers: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Pea Pod Parts: homemade 6 bean soup, sweet & sour soup
Corrugated shapes: arrows
Chipboard alphabeans: canvas

Other
Black pen, white acrylic ink

4 commentaires:

  1. LOVE! really fabulous pages!!!

    RépondreSupprimer
  2. Elles sont toutes belles mais J'adore les deux pages de ton album 2011. Bises

    RépondreSupprimer
  3. Et moi je dis... trop forte!!!

    RépondreSupprimer

°
Merci de votre passage ! Thanks for visiting!